Króliczki wielkanocne ze skarpetek - inspiracja :)

Trochę głupio, bo okazuje się, że bardziej prowadzę fanpage na Facebooku niż bloga. Tutaj wrzucam głównie moje DIY. Cóż...tak mi na razie łatwiej.
Jak większość mam cierpię na chroniczny brak czasu. 
Poza tym na samym początku zaznaczałam, że nie czuję się biegła w blogowaniu, przelewaniu myśli na...ekran komputera. Wolę podać dalej jakiś wartościowy tekst moich ulubionych blogerek i blogerów. Specjalistek i specjalistów w swoich dziedzinach. Po cóż mam pisać po raz enty tekst o czymś, co już zostało znakomicie opisane? Oczywiście, gdy poczuję, że mam coś ważnego do przekazania, napiszę o tym. Na moim blogu. 
I może nawet będzie to dłuższy tekst, nie tych parę luźno rzuconych myśli :D 
Jak widać, jestem bardziej kobietą czynu, nie słowa ;P
Mam na swojej liście kilka tematów, niech tylko minie mi brak sił spowodowany (tak myślę) przesileniem wiosennym.


Tymczasem znalazłam taki oto DIY i śpieszę przekazać go Tobie, jeśli go jeszcze nie znasz.
Jest taki jak lubię najbardziej, czyli banalnie prosty i tani :)
Zimą widziałam u wielu moich koleżanek wykonane tą metodą bałwanki - dzięki dziewczyny ;)
A i teraz znajoma (pozdrawiam Gosiu) udostępniła filmik instruktażowy adekwatny do świąt jakie już tuż tuż:

Link tutaj.


Do wykonania króliczków (w odróżnieniu od bałwanków) możesz użyć kolorowych skarpetek. Więc jeśli masz złośliwą pralkę, która za każdym razem uszczupla Ci ilość skarpetek i szuflady pełne pojedynczych sztuk (bo w końcu któraś się znajdzie)  - do dzieła! Porzuć nadzieję na odnalezienie brakujących, a te bezużyteczne przerób na króliczki (białe możesz odłożyć na zimę - będą z nich super bałwanki :D )


A poniżej efekty naszej wspólnej pracy (mojej i Kaliny) 


 









Aha, nie byłabym sobą gdybym ich ciut nie zmieniła, no więc buźki mają trochę inne. Sama zrób jak lubisz/potrafisz/wymyślisz! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Papierowe jesienne liście

DIY - świąteczne ozdoby z masy solnej

DIY - kosmate pająki